Skjermbilde 2024-07-08 093755

Salgskultur som drivkraft for suksess

onsdag 4. september 2024
fra kl: 08:00
- torsdag 5. september 2024
til kl: 12:00

Salgskurs – Salg til bedrifter (B2B) og salg til private (B2C)

I samarbeid med LADEGAARD Norge tilbyr Vågan Næringsforening en spennende, relevant og matnyttig kursdag onsdag og torsdag 4.- 5.september – tilpasset de av våre medlemmer som jobber med B2B og B2C-segmentet.

Onsdag 4. september er kurs i B2C (bedrift til kunder… butikker o.l)

Torsdag 5. september er kurs i B2B (bedrift til bedrift…)

Å selge er en avgjørende ferdighet for alle virksomheter!

De aktørene som systematiserer og trener på salg, presterer langt bedre over tid. I løpet av denne kursdagen får du generell kunnskap om veien til gode salgsresultater. Du vil lære om direkte og konkret kommunikasjon, om trening og ferdigheter som bidrar til å utvikle en vinnende salgskultur i ditt team!

På B2C (bedrift til kunde… butikker o.l) kurset skal vi blant annet snakke om:

-Hvordan lede for gode salgsresultater?

-Hvordan kan din bedrift utvikle salgskultur som drivkraft for suksess?

-Hvem ønsker vi inn i vår butikk – og har vi de kundene vi ønsker?

-Hvordan skape høyere salgsresultater – som varer?

-Hvordan bygge en sterk relasjon med kunden – slik at kunden kommer tilbake og anbefaler din butikk videre?

-Hvilke fortrinn har vi i vårt distrikt – og hvordan kan vi styrke salget med disse?

Gjennom kurset deles erfaringer mellom deltakerne, og vi vil drøfte hvordan alle kan tjene på å styrke relasjonene til hverandre og samarbeide om å utvikle regionen og handelsnæringa videre!

På B2B (bedrift til bedrift) kurset skal vi blant annet snakke om:

-Hvordan lede for gode salgsresultater?

-Hvordan kan din bedrift utvikle salgskultur som drivkraft for suksess?

-Hvor bør ditt fokus være i dialog med kunden?

-Hvordan skape høyere salgsresultater – som varer?

-Hvordan bygge en sterk relasjon med kunden – som varer?

-Hvordan håndterer du innvendinger på en effektiv måte?

-Oppfølging før, under og etter et kundemøte

-Hvilke fortrinn har vi i vårt distrikt – og hvordan kan vi styrke salget med disse?

Gjennom kurset deles erfaringer mellom deltakerne, og vi vil drøfte hvordan alle kan tjene på å styrke relasjonene til hverandre og samarbeide om å utvikle regionen og handelsnæringa videre!

Noen ord om LADEGAARD Norge og kursholder:

LADEGAARD Norge har siden 2009 utviklet organisasjoner og bedrifter, gjennom godt utprøvde program innen salg, ledelse og service. Sparebank1-konsernet, Retura Norge, Telia, Aker Solutions, NHO Service, Næringsforeninga i Tromsøregionen og Innherred Næringsforening er blant noen av oppdragsgiverne som har gjennomført hele eller deler av programmene. På denne kursdagen får du en smakebit av programmet «Nøkkelen til det gode salg».

Kursholder Stine Valjord har blant annet jobbet som opplæringsansvarlig i flere kundeservice-avdelinger i mobilbransjen, som markedskonsulent i Troms Folkeblad og som informasjons-og markedsansvarlig i Visit Senja Region. Å ha det gøy på jobb og å være glad i folk er to viktige faktorer hun trekker frem for å lykkes med salg, og for å skape gode, langsiktige kunderelasjoner.

Lokasjon: Kommer
Pris: Kommer
Del: